Bekännelser

Vaje gång jag är på väg till eller från tunnelbanan måste jag pilla på alla växter, helt sjukt jag vet.
Min och Ellens (mest Ellen...) smulpaj är den godaste pajen jag har ätit
Måste alltid lyssna på musik på tunnelbanan och bussen
Äter som en häst, min mage den bara växter och växter...
Jag är kallblodig vilket gör att jag fryser mycket lättare än alla andra och är alltid kall om mina händer och armar
Finns inget bättre än ostbågar dagen efter man har öpnnat påsen! Muuums
Har massor av kläder och skor som jag inte vågar använda och jag vet inte varför, antar att jag inte vill bli utskrattad eller något.
Keso med oliver i är något som jag skulle kunna leva på.
Kan inte, vill inte och gillar inte att laga mat, jag är verkligen skit dålig på det!
jag ääääääälskar att kramas!
Jag lyckas alltid få hicka när jag dricker något med kolsyra i
Blir väldigt lätt brun på sommaren men Melinda lyckas alltid bli pytte lite brunare än mig vilket jag bokstavligen hatar.
Terese

Allt bra? :)

2012-05-21 @ 19:29:44
URL: http://teresebrodin.se
Ellen

Hihi den var riktigt jävla god! <3

2012-05-21 @ 19:37:09
Anonym

Jag antar att du menar att du har dålig blodcirkulation då vanliga levande människoindivider inte kan vara kallblodiga. Kallblodig betyder att man använder sig av en energikälla tex. solen för att värma upp sig. Ett exempel på det är kräldjur. Ormar, salamandrar, ödlor etc. lägger sig på stenar vid dagsljus för att reglera dess kroppstemperatur!

2012-05-21 @ 20:27:03
Melinda

Hahahaha så jävla sant! Är verkligen alltid pyttelite brunare än dig!

2012-05-21 @ 21:12:01
URL: http://melindaa.blogg.se/
J e N n I f Ö r

Jag pillar oxå på alla växter påväg till tuben!!!

2012-05-23 @ 20:57:08
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: