Avslutningsklänning





Håller på att kolla runt på klänningar till skolavslutningen och de här är mina favoriter än så länge. Funderar på at klicka hem antingen den längst ner till vänster, mitten eller den i mitten längst åt höger. Dock har jag inte bestämt mig än. Men det börjar nog bli dags att hitta någon om det är så att jag ska beställa. Nå väl allt löser sig till slut! Färg ska det vara på klänningen i alla fall!

Match mot Täby ikväll och det är dags för oss att vinna lite igen! Cupen i Västervås är blotta minnen. Nu är det nya tag som gäller! Sedan sover jag och pappa ute på landet för mamma har fixat en tjejkväll för ett antal kvinnor (hahaha). Ska börja fixa och trixa lite här hemma innan alla gäster kommer och innan mamma skriker åt mig att gå ut ur huset!
Snurran

Jag har den längst ner till vänster ! Älskar den .

Hoppas det är bra annars , puss <3

2012-05-04 @ 17:33:24
URL: http://Snurri.devote.se
Anonym

Vart är den längst ner till vänster i från ? :)

2012-05-04 @ 17:43:52
Anonym

var kan man hitta dom? :)

2012-05-04 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: