8 Maj 2012

Godmorgon alla pigga och mindre pigga!
Ny dag, nya tag. Mitt humör är på topp, solen skiner, dagen kommer att bjuda på mycket saker och min navelpiercing kan inte se finare eller renare ut. Känns konstigt nu när den väl sitter där på plats. Dock svider det till när jag rengör den men det är sånt man får leva med!

Idag är det operation dagsverke, vilket betyder att jag ska stå och skramla bössa i tre timmar. Hatar att tigga om pengar men vad gör man inte för andra länder som har det dåligt! Efter jag har gjort det möter jag upp Bella i skolan, käkar lunch snabbt som sjutton och sedan möter vår spanska lärare för biobesök. Gjorde bort mig rejält i går som sagt så jag måste gå, kan ju faktiskt bli kul också! Har Bella vid min sida så set löser sig.
Dags för mig att fixa och trixa lite här hemma, hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: