24 Maj 2012

Efter en lång och tråkig kväll är det dags för mig att krypa ner i sängen och sussa. Är så sjukt trött vilket jag alltid är natten till fredagar. Lyckas också alltid somna på engelska lektionen på morgon. Ingen aning om varför, just happend. Nog om det. Har suttit och kollar på eurovision med min familj, riktigt dåliga bidrag hela bunten enligt mig men jag hatar sånt här så det är inte så konstigt! Har också pratat med min älskade Daniella om helgen och vi har grymma planer! Min ängel som alltid får mig på bra humör. Love my friend. ♥
Ni får höra alla planer och så imorgon eller på lördag för jag käner att jag ,åste plocka ifrån mig datorn nu. Den håller mig vaken längre än vad min kropp orkar som man brukar säga.

Efter skolan imorgon åker jag troligen hem till Johanna för en tjejkväll med massor av film och onyttigheter, mer om det imorgon! Godnatt mina fina läsare som allt blir fler och fler!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: