19 Maj 2012

Morgon morgon.
7 timmars sömn inatt då. Låg vaken till halv 4 innan jag ens kände mig trött. Men pigg är jag! Mina föräldrar, Marlen och hennes bror har dragit sig in till stan för en monopol runda. Dvs de går till olika gator och på varje gata finna det en pub eller krog där de ska köpa en öl innan de går vidare. Förra året var de en aning packade så som tur är, är jag inte hemma ikväll och behöver ta hand som de!

För mig har jag ingen aning om vad som kommer att hända idag. Försöker få tag på Freja som inte verkar vara vid liv. Har tryckt i mig frukost och ska snart gå och duscha. Mitt hår är hemskt smutsigt just nu. Det var allt från mig, höra senare!

image descriptionimage description

 

Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och jag söker inte sympati från folk. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-05-19 @ 13:27:05
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: