12 Maj 2012

Godmorgon!
Ståppade i min en godis det första jag gjorde nu på morgonen och jag kan säga att det var inte en sån bra ide. Usch. Fy. Blä vad äckligt det var i munnen. Gick i alla fall upp någon halvtimme senare och nu sitter jag här, i fåtöljen min och kollar på någon skräckis. Första gången själv, Wop wop! Dock är jag alldeles för trött för att bli rädd vilket aldrig har hänt förut så jag borde vara extremt trött. Får se vad det här leder till.

Dagens planer är.....inga alls. Kommer sitta här hemma hela helgen och ruttna bort om inte någon kan rädda mig. Men samtidigt kan det vara ganska skönt att bara ha en helg för sig själv. Fast nej. Jag vet inte, ska nog avsluta inlägget här och nu i stället för att babbla på om ingenting. Hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: