Veckan som gick

Herregud vart ska jag börja?! Antar att dag 1 låter som en bra start. Vi kom upp till Fjätervålen, åt middag, spelade spel att tog det lugnt efter en lång resa upp. Dagen efter hyrde vi skidor och tog oss snabbt upp för backen! Vädret kunde inte bli bättre, strålande sol, -2 grader och ny pistade backar. 3:dje dagen tog vi oss upp till Idre där jag träffade Johanna och Ellen, har alltid lika kul med dom till mitt knä gav upp. Så de dagen tog slut ganska snabbt. Mitt knä fortsatte att bråka med mig dagen där på också så det blev inte mycket gjort den dagen heller. 4:de dagen var mitt humör bättre och mitt knä så vi tog oss till Idre igen där jag träffade min fina vän Bullen. Jag tillbringade den dagen med henne, hennes brorsa, Martin och Markus. Jag hade så sjukt kul! Alla var så störde så jag hade inte tråkigt en ena sekund. Lyckad dag med andra ord dom sagt! Sista dagen uppe i himlen blåste det för mycket så jag tog mig upp en gång och åkte snabbt som blixten ner igen innan jag blåste iväg! Helt sjukt att det kan blåsa så mycket! Det var min vecka i små ord! Skulle kunna skriva en hel bok men det räcker med det här för er att läsa!
Jag tog runt 1000 bilder under den här veckan så ni kommer inte att klaga på att jag bloggar för lite nu i framtiden!

sunrisedreaming

Hej! Vi är 5 tjejer som precis startat en ny blogg. Vi skulle bli jätteglada om du ville kika in på den och kanske lämna en kommentar :)

Ha det bra! :) ♥

2012-03-03 @ 19:12:51
URL: http://sunrisedreaming.blogg.se/
Victoria

Guud så fiin blogg du har ! :)

2012-03-03 @ 19:36:18
URL: http://vicwir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: