Not so bad as it looks like




Utslagen var inte så farliga som vi trodde, dock har jag fått en kraftig allergisk reaktion mot någon maträtt. Synd bara att vi inte vet vilken. Så jag måste skriva ner allt jag åt dagen innan jag fick utslagen och sen se om det är det som är felet. Om det är det så måste vi åka och ta tester osv. Orkar inte förklara mer men jag mår bra och har fått tabletter till utslagen!

Just nu sitter jag i soffan tillsmammans med hela familjen och väntar på att maten ska bli klar vilket låter som nu. Så alldeles strax är det dags för middag sedan åter gå till det tråkiga, läxor. No:n är klar, musikläxan är klar, bara HK och svenska kvar! Ska försöka fixa svenskan ikväll och hemkunskapen imorgon!
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

grymt fina bilder :D

kramis♥

2012-03-05 @ 09:51:56
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: