Studiedag

Hej på er!
Min dag har börjat skit. Jag kan inte röra på mig och utslagen har blivit värre. Jag är hemma själv och har gråtit ett tag nu, jag är så jäkla rädd, och det finns inget jag kan göra utan att vänta. Vilket jag hatar. Mitt liv är en ändå röra, jag vill bara må bra i alla fall en månad.

Vi har studiedag idag så jag hade tänk att spendera min tid i NO boken. Prov imorgon om immunförsvaret. Jag har pratat en stund med Elin också ( Tack för att du finns! ) men jag var tvungen att lägga på. Jag kan inte ens hålla upp mina armar i 5 minuter. Mina leder gör så ont. Pratade med pappa nyss som berättade att han hade hämtat ut ny medicin och en salva. Jag grät ännu mer när jag pratade med honom. Jag måste ta och sluta klaga och göra det bästa av situationen istället för att sitta och tycka synd om mig.
E L I N

Love You, det kommer bli bra snart! <3

2012-03-08 @ 19:08:14
URL: http://eeelin.blogg.se/
jessikaaa - FOTO

gud va lessen ja blir när ja läser detta, krya på dej!

2012-03-08 @ 20:16:20
URL: http://pphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: