Rollie flex #2


Nikon D5000 50 mm 2/8f PH&Redigering: Me

Hade helt glömt bort dom här bilderna! Jag lyckas få ljuset att bli bra utan reflexskärm vilket jag är nöjd med. Pappa sa förut att han ville ha en av bilderna uppe på väggen, haha. Får se hur det blir med det. Men jag är ändå ganska nöjd med resultatet!
Vad tycker ni?

Biologi boken vill jag inte se på... ja ALDRIG! Har suttit med huvudet i boken hela jäkla dan men det har lönat sig och jag kan det mesta, ja grunden och lite till. Så jag hoppas på ett E men vill självklart ha mycket högre. Mina ögonlocka väger dessutom ton så jag ska nog gå och krypa ner mig försiktigt i sängen och sätt på en bra film. Sova vill jag också göra. Datorn kommer jag att stänga ner nu, så vi hörs mer imorgon alla läsare!
Ps. Super kul att ni blir fler och fler för varje dag, blogglusten är på topp då!
Nathalie - FOTO&DESIGN

Haru inte redan visat dom för länge sen? :)

2012-03-08 @ 22:22:27
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Nathalie - FOTO&DESIGN

SV.Jaha! Läste bara inlägget :)

2012-03-09 @ 11:29:05
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: