Q/A

Jätte fin outfit! :) Vad kostade tröjan? :)
Svar: Jag tror att jag fick betala 140 riksdaler för den :)



Jättefina shorts! Var hitta du dom? :) <3
Svar: Du hittar dom inne på H&M tror dock att de är slutsålda...

Sjukt fina, vart ifrån? <3
Svar: H&M som sagt ;)

Bloglovin o insagram byte? :D
Svar: Bloglovin byte gör jag ej längre men intsgram kan jag göra, Mathildachristiansson heter jag där!

Snygg skjorta ! :)
Varifrån kommer halsbandet på headerbilden, sjukt snyggt ! (:

Svar: Tror att jag hittade det inne på Ur&penn! :)

Vart kan man köpa nitar, letat efter det länge :)
Svar: Nitar hittar du på Panduro! :)

Åååh, vart köpte du nitarna?! Letade som tusan förra sommaren men hittade inga snygga så det skulle vara en dröm om du berättade vart och hur mycket dom kostade! :) Kram <3

Svar: Köpte nitarna inne på Panduro och fick 10 st för 20 kronor så ett väldigt bra pris med andra ord! Kram <3

Vart har du köpt tröjan?
Svar: Tröjan än köpt inne på Ginatricot!



hej, måste börja med att dina bilder är jättefina! vem brukar ta dina outfitsbilder?
Svar: Tack så mycket vad glad jag blir! Svar på din fråga, det är oftast jag som tar dom själv med hjälp av stativ men annars brukar jag tvinga ut min syster eller någon kompis!

Så himla fin. Var kommer den från?
Svar: Den kommer från Ginatricot! :)

Herregud vad underbar! Vart är den ifrån?
PS: Jag saknar dig

Svar: Kolla svaet ovanför! Jag saknar dig också min ängel!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: