Home from work

Den idioten som tycker det är kul att ändra mitt lösenord till bloggen hela jäkla tiden kan ta och sluta upp med det. Det är lite roligt första gången med efter 9357983475 gånger börjar man tröttna.
Så en timme av dagen bestod av att försöka logga in på min blogg som jag nu har lyckas med! De andra timmarna har varit sega. Var tvungen att vara ute vid Värtan strax innan 8 dag, tror aldrig att jag har varit uppe så tidigt. Mina händer har varit upptagna av en systemkamera och springa efter flytt gubbar som höll på att packa osv. Några bra bilder blev det så jag fick ansvaret att redigera dom också. Vad gör man inte för jobbet! Nu har jag landat i hemmet mitt och det är dags för mig att packa till Holland. Jag hatar det och vill verkligen inte med. Synd att mina föräldrar redan har betalat, hade nästan gjort vad som helst för att inte följa med. Men men livet är inte rättvist. Får njuta av att åka ifrån Sverige istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: