Bekännelser//on my way home

Jag förstår mig inte på vissa av mina kompisar
Jag har stor fotförbi, tål verkligen inte fötter!!
Jag åker inte skidor speciellt snabbt..
Jag blir aldrig bra på bild och då menar jag ALDRIG
Jag ska utomlands 3 gånger i år
Det finns ingen person i hela världen som jag kan prata om allt med
Jag har åkt ambulans i år och det är bara Mars
Jag blir lätt avundsjuk dock bara på tjejer
Jag tycker att jag är sämst på att fota
Mitt självförtroende är på botten och har alltid varit det


Hej på er!

Sitter i bilen på väg hem från en grym vecka! Mycket skratt och skidåkning, inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. Dock gjorde min ängel Julia hela veckan bättre, vi har kommit så sjukt nära varandra! Älskar dig vännen.
Har så mycket att berätta och massvis med bilder att visa. Jag anländer hemma om c.a 50 minuter och så blir det mycket bilder och många inlägg! Hörs mina fina läsare ♥
Julia

och jag älskar dig!

2012-03-03 @ 17:17:31
URL: http://lifebybullen.blogg.se/
emma

du blir ju jättesöt på bild! :)

2012-03-03 @ 17:28:19
URL: http://[email protected]
Daniella

Du är skitfin på alla bilder, du kan alltid prata med mig älskling!!

2012-03-03 @ 17:55:44
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/
ebba

Men kom igen mathilda! Du blir ju supersöt på bilder och du är jätteduktig på att fota, kolla på mig liksom. Haha jag förstår inte ens vad allt det där man skriver under bilderna om objektiven och allt!

Sen vill jag säga att du är jättefin och inte alls borde vara missnöjd med dig själv! Tänk bara, såhär är jag och såhär ser jag ut och försök att acceptera det. För innan du kan acceptera andra måste du börja acceptera dig själv som DU är. För man måste kunna "leva" utan att gå och tänka att man ogillar sig själv. Alla är fina/vackra på sitt sätt. Som du, har jättelångt och fint hår. Ta fram de bra sidorna av dig själv och tänk vad du är bra på eller vad du gillar med dig själv istället för de mindre bra.



Jag har inte heller världens bästa självförtroende men jag försöker att bättra det, hoppas du inte tycker att jag blev för på och skrev mycket osv. men ibland behöver man bara någon som förklarar att man är fin och duger som man är! Kram :)

2012-03-03 @ 18:00:44
URL: http://ebbawastberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: