Bekännelser // Tisdag 20 Mars

Jag har en förmåga att måla hela mitt ögonlock när jag sätter på mascara.
Får panik när folk härmas, skaffa er ett liv!
Jag stör mig så sjuuuuuukt mycket på en tjej i skolan, hur barnslig får man vara. Beter sig som 6 när hon är 14.
Vaknar minst en timme innan jag måste gå till skolan.
Har kollat på samma film i snart 6 veckor varje kväll baa för att jag somnar så bra till den.
Jag avskyr svenska och spanska.
Jag brinner inte för fotboll längre, inte alls.
Det finns en person som gör mig glad hela tiden, hans sms gör mig hel.
Min kattunge är efterbliven och äcklig, därefter har hon fått namnet storskitan.



Godmorgon världen, välkommen tisdag! Trött och seg men jag tog tag i mig själv och gick upp ändå. Funderade på att stanna hemma idag men jag får inte missa något i skolan, inget! Musiki prov står på schemat och jag kan inte ett piss. Nu ljuger jag. Jag kan det mesta men inte allt. Musikhistoria kan gå och brinna upp. Tack för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: