4 helt oredigerade bilder



Det finns så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. Både bra, dåliga, ledsamma, glad, arga och oförglömliga. Men framför allt glada. Just nu finns det en person som gör hela mitt liv. Hans sms, hans röst, hans sätt när han pratar med mig. Allt gör mig så glad. Mitt liv är perfekt just nu.

Imorgon kommer jag och Natta sätta oss på en buss för 40 minuters åkning till Heroncity där Hungerspelen kommer att visas på bio! Längtar galet mycket! Gaaaaaaaash! Men innan det hade vi tänkt att stoppa i oss lite mat och snacka lite små skit som vanligt. Måste säga att Natta är väldens bästa att gå på bio med. Än så länge har vi gått på varje premiär på Twilght och en till kommer det att bli! Underbar tjej det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: