10 Mars 2012

Godmorgon!
Bloggningen igår blev inte bra, inte alls. Jag fick åka in till sjukhuset igen pga av värk i mina leder. Jag fick nya tabletter och kom hem vid halv 1. Jag hatar verkligen sjukhus. Usch aldrig mer. Känns som att det är mitt andra hem. Jag har dock fortfarande jätte ont men det finns inget att göra. De vet bara att jag är jätte allergisk mot något som jag har ätit. Förutom det så mår jag faktiskt riktigt bra. Har inga planer för dagen, skulle ha träffat Dani men jag kan knappt gå för att jag är så svullen vid knät så det är ingen ide att jag åker in till stan och haltar runt där. Men kvällen är fullbokad! Vi ska åka över till Lidingö för att fira min allra finaste kusin, Lindah. Hon fyller nämnligen 18 år den 14 Mars ( Namnsdag!! ) så vi ska fira henne ikväll. Kommer att bli riktigt trvligt och kul. Jag kommer antagligen att ligga död på deras soffa men jag ska försöka vara så aktiv som möjligt!
Nu blir det Gossip Girl! Hörs

Slänger in två bilder från London på min fina kusin!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: