True match minerals

Jag tänkte tipsa er om detta puder som gör ett underverk! Det innehåller mineraler som är bra för hyn och täcker alla ojämnheter. Bättre kan det inte bli! Jag började använda den nu i veckan och är helt såld. Jag använder inget fondation eller något sånt bara denna. Täcker verkligen allt från finnar till påsar under ögonen, proer till ojämnheter. Det känns inte heller som att du har ågot smink på dig vilket är det allra bästa nu i sommar. Då ska man ha så lite smink som möjligt ju! Ett litet tips bara sådär.
 
Anonym

Vart och hur mycket kostar det?

Svar: Du kan typ hitta den lite överallt men jag tror att Åhlèns är bäst! Kostade kommer jag inte ihåg någonting av men jag skulle kunna chansa på kanske 179 :- eller något sånt :)
None None

2012-06-21 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: