Sweden

Godmorgon!
Började denna morgon med att försova mig på en halvtimme sådär men jag blev klar 10 minuter tidigare än vanligt så jag antar att det är bättre än bra! Första lektionen var musik, jag sjöng och har nu mitt C vilket jag får nöja mig med till nästa termin i 9:an.
Jag och Bella sitter nu på hörnet (fritidsgård i skolan) forever alone. De andra i klassen har fotboll på schemat men eftersom att vi inte är med har vi håltimme. Skadar aldrig!
Har ni sett min fina teckning btw?! Kommer lugnt att ha den till matchen Sverige spelar vilket är den 11:de Juni. Haha mobbad som jag kommer jag att sitta och vifta med den gärning heja för fullt! Haha ser mitt snygga Smile? Fy säger jagbara!
image description
Daniella

Haha men älskling, färgerna ska ju vara tvärtom på flaggan hahah! :) <3 Puss på dig

2012-06-04 @ 19:15:14
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: