Stan

Har tillbringat hela min dag åt stadsvandring. Måste säga att det är så extremt tråkigt haha.. Men min grupp kom först! Vilket inte betyder att vi fick något bra resultat. Fick ett PMS utbrott efter ett tag så jag tog pappret och fik och svarade på alla frågor själv. Som det kan gå! Nu är jag i alla fall lugnt och glad. Har shoppat på Bikboks stora rea så jag fick med mig lite hem. Dock har jag inte testat det jag köpte, gör aldrig det nu för tiden. Visar er så klart vad jag köpt! Men inte nu som synd är! Sitter däremot på tunnelbanan på väg hem till bästis. Hon har bal idag så jag ska fota henne innan och under sminkningen ovs! Bilder kommer upp ikväll så håll ögonen öppna!
image description
Nathalie - FOTO&DESIGN

Vad hade bikbok för rea? :))

2012-06-07 @ 14:16:21
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: