Seg dag

Va i skolan ca 30 minuter sen fick vi sluta. Riktigt onödigt så jag är lite irriterad nu. Ännu argare blev jag när jag fick reda på att avslutningsklänning kanske inte kommer att komma i tid. Mitt humör sprack då haha. Som tur är ska jag in till stan med en kompis efter 9:ornas lunch så jag får se om jag hittar något jag kan ha på mig i fall den nu inte skulle vilja komma.

Det är faktiskt några av er som har frågat om jag äter frukost eftersom att jag aldrig skriver om det. Och mitt svar är ibland. Jag hinner oftast inte så struntar jag i det. Men om jag hinner brukar jag ta en helv avokado, en macka, ett glad oboy för att få igång kroppen med lite socker och sist ett glas vatten. Dock ser det inte alltid ut så, ska försöka lägga lite mer grönsaker som paprika och gurka osv för att få i mig det jag behöver. Så här såg min frukost ut idag!
image description

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: