New in


65 riksdaler

Fick med mig en hel del saker från Bikboks super rea! Ett av de var detta linne som jag har spanat in ett tag och slog till nu. Fick med mig ett par solglasögon, ett vitt linne med djup rygg och ett par vita jeans. Bilder på allt annat kommer senare. Dock var jeansen alldeles för små (!!?) hur nu det kommer sig. Eftersom att jag aldrig orkar testa sakerna på plats så köper jag det jag tycker är snyggt och sen testar det när jag kommer hem. Orkar ej stå i onödig lång och lökig kö bland 942759031485 personer. Jag tog dessutom en storlek större i fall de skulle vara för små. Jag har ju en lite rumpa eller inte liten och liten men inte stor i alla fall! Men det verkar som att den har blivit enormt fet! Fick inte på mig jeansen längre upp än till början av rumpan. Jag vet inte om det är bra eller dåligt? Bra att jag börjar få lite form och så med mindre bra för jag är jätte rädd att bli stor eftersom att jag alltid har varit liten. Min mage växter som en kanon så jag ska ta mycket mindre än vad jag gör också! Åå jag vill ha en vältränad kropp. En kropp som jag själv kan bli nöjd med och inte ha såna här tankar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: