Live from Turkiet

Hello boys and girls!

Så säger snibben som håller i minidiscot här haha! Hur som helst, insåg inte fören nu att vi har gratis internet här så jag tänkte (det gör man väl alltid haha?) att jag kunde blogga lite om jag ändå inte har så mycket att göra!

Sitter i en sol stol vid poolen och stranden lite sönderbränd. Not kul. Kliar och svider som sjutton gör det! Men brun har jag blivit!! Dock har denna resa typ tagit slut, ikväll vid midnatt går mitt planet som kör oss raka vägen till Sverige. Jag har haft en heeeelt underbar vecka med mycket skratt, sol, bad och framför allt killar. Me like! Så jag antar att jag ska fortsätta att njuta av den sista dagen här nere i det alldeles för varma landet. Svettas ihjäl till och med i skuggan... Men jag tror att jag har det bättre än er i Sverige. Hörde att det var kyla och regn för någon dag sen. Själv har vi runt 50 grader här så jag ska nog inte klaga!
Eftersom att det här blir ett bildlöst inlägg så förstår ni nog att det kommer att komma en hel del bilder på bloggen från den här resan! Men det får ni se imorgon! Ha det bra mina fina!
mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är!<3
Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar!:) " Mysans änglar!"

2012-06-30 @ 15:18:15
URL: http://myedenvad.blogg.se
mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är!<3
Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar!:) " Mysans änglar!"

2012-06-30 @ 15:18:43
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: