Frågor och svar

Skit snyggt halsband, vart ifrån? Grym blogg btw!
Det är från Ur&Penn! Åå tack sötis :)

hej, fin blogg!
bloglovin byte? :D

Hej tack så mycket! Jag gör tyvärr inte bloglovin nyten längre men du får gärna följa mig där! :)

vem har gjort din bloggdesign?
En tjej som heter Filippa

VART FINNS DEN?!! HERRREEEGUD VA SNYGG
Hahah visst är den!? Du hittar den på runwaydreams :)

Lockar du ditt hår eller är det naturligt lockigt? Det är iallafall sjukt fint! Om du lockar det, vilken locktång använder du då eller hur gör du? :) ♥
Jag lockar mitt hår med en värmepinne! Jag har fått många frågor om hur jag lockar mitt hår och en video kommer att komma upp snart! :)

I Vilken ort bor du? Jag har alltid fått för mig att du bor i Sollentuna ;)
hahaha jag bor i Stockholm ;)

Lotta

Hejsan! Är allt bra med dig idag?? =)

2012-06-14 @ 14:47:54
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: