En runda i stan

Vid halv 2 någongång mötte jag upp min fina vän Daniella, vi gick runt i affärer där jag köpte en mascara eftersom att mina är heeeeelt slut. Vi köpte och en glass med cookies! Och gissa om folk glodde. Alla strirrade som bara den. Fattar inte vad problem är haha.... man ska väl kunna köpa en glass utan alla hackar upp sig över det. Alla fall, så vi tog en promenad genom hela kungsan och gamla stan. Riktigt skönt att bara gå runt och prata. Tillslut hamnade vi på götgatan och stötte på två riktigt härliga killar från Göteborg! Shit vilka sköna grabbz. Så vi hängde med dom ett tag tills det var dags att åka hem. Som tur är fick de vårat nummer så vi kommer helt klart att träffa dom igen! Det var lite kort om min dag för er som orkar läsa genom det!
Vi blev ganska avundsjuka på alla turister som tog kort vid slottet att vi också gjorde det!
 
 
 
wiini

bra blogg hoppas du kan besöka min blogg :D

2012-06-21 @ 19:29:01
URL: http://wiinies.blogg.se
Catharina

ser sjukt gott ut, vart köpte ni? :O

Svar: Visst gör det? Gallerian inne stan! :)
None None

2012-06-22 @ 16:07:42
URL: http://llloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: