9de Juni 2012

Godmorgon alla fina!

Maten igår var helt störd god. Vi åt mängder med mat så jag känner att jag kommer vara mät i en veckan till! Har i alla fall tryckt i mig lite frukost eftersom att det är den viktigaste måltiden under hela dagen! Så nu hade jag tänkt att fixa lite saker samt mig själv sen åker jag in till stan och möter upp en kompis. Ska kolla om jag kan få några bra outfit bilder också :)

Planer för kvällen tyckte jag att pappa sa att vi är bort bjudna på en fest hos någon kompis. Jag komer nog att åka dit säga hej och sen dra. Orkar inte med småbarn osv. Dock kommer vissa av mina kompisar att vara där så det kan nog bli kul, får se lite hur dagen blir också! Hörs senare.

hedda

sjuukt fin bild på dig!! eller alla är fina på dig men du borde ha den här dom pb!! vackra människa :000

2012-06-09 @ 14:30:34
URL: http://heddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: