6de Juni 2012

Goooooodmorgon!

Morgon pigg som jag brukar vara när man vet att man får sova ut, vakande redan vid 5 imorse. 4 timmars sömn räckte tydligen för mig! Dock somnade jag om senare till 8 men jag hade velat sova längre. Men dagen har andra planer att bjuda på! Ska strax börja fixa mig lite smått samt ara social mot min familj innan jag tar buss och tunnelbanan hem till Elinor. Den fina tjejen fyller hela 15 år idag, grattis nu får du cykla utan hjälp och ha lagligt sex way! Så jag och Ida ska hjälpa till hemma hos henne innan hela hennes släkt kommer. Jag tror att det kommer bli en trevligt och rolig dag idag! Hörs senare :)



Mina störda amigos och jag innan kvällen drog igång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: