23de Juni 2012

Gooood morning! ♥
 
Hoppas inte att ni blev för fulla ihåg under midsommar! Däremot hoppas jag att ni hade det riktigt kul! Själv hade jag det helt okej. Jag och min pappa åkte ut till landet redan i förrgår och där spenderades natten för att fixa för fulla muggen till midsommar dagen. Folket skulle komma runt 12 och ingen hade lust att fixa det under samma dag. Men mina kusiner från mammas sida kom och vi blev inte mer än 11 personer tror jag! Vi gjorde det vanliga, åt, gick till stången, dansade, fotade, tävlade, åt igen och sen hem. Lite så såg min dag ut haha... Men den var bättre än att sitta hemma och inte göra någonting. Midsommar ska ju firas!
 
Sent igår kväll började jag packa ner det allra sista, Nu kommer det absoluta sista ner i väskan. Har dock lite klädångst om jag ska ha shorts eller jeans nu när jag åker. Tuff choice! Får se vad det blir. Hade i alla fall tänkt att gå ner och ta lite frukost och sen fixa i ordningen mig! Hörs :)
 
Slänger in en bild på en riktigt snygg brud här! *hoooooost*
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: