18 Juni

Godmorgon!
Vaknade pigg och belåten vid 6 då jag hade svårt att somna om så jag hoppade in i duschen en stund. Har glömt hur skönt det egentligen är att duscha! Ta inte det på fel sätt, klart at jag duschar. Varje dag men då tar jag oftast snabba efter som jag alltid har något att göra osv. Så jag hinner inte ta en sån där lång dusch som de flesta säger att kroppen behöver.

Ingen sovmorgon idag heller inte. Börjar jobbet klockan 8 och jag hde faktiskt tänkt att cykla dit. Tar max 10 minuter så det är nog lugnt. Får tänkte från den ljusa sidan, motion varje morgon! Hoppas att det ger lite resultat i alla fall... Det får vi se om någon månad eller två!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning det sista lilla som alltid och sedan ta fram cykeln och trampa iväg! Ha en bra dag. ♥
Daniella

Du är superlik bloggaren Febbs.se! :D

Svar: Jasså det tycker du? hahah har ingen aning om vem det är men ska kolla upp det!
None None

2012-06-18 @ 12:05:52
URL: http://deca.myshowroom.se
Anna

Fin blogg mathilda. Allt bra?

Svar: Tack så mycket! Ja då allt är bra själv?
None None

2012-06-18 @ 13:01:50
URL: http://flashdance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: