trädgårdsyatzy

Det har jag och min pappa gjort hela kvällen. Dock blev vi uppätna av muggbett men det var värt det! Fuskade gjorde vi båda också. Känns bra att ha egnat lite egen tid med min fina pappa. He means everything to me! ♥
 
Nej nu är det dags för sängen. Ska upp och jobba tidigt imorgon så att jag kan få gå vid lunch och då är det dags för shopping med en fin vän! Mer om det imorgon, godnatt mina fina läsare! ♥
 
Har nog aldrig sett en sån ful bild på mig i HELA mitt liv hahah.....
Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

2012-07-12 @ 22:51:57
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: