Street style #2

 
Natta är så j*kla duktigt på att fota att det är sjukt! Hon är duktigt på allt, fota, sminka, rita, alla ämnen i skolan, fotboll, prata med, komma på ideer. Ja ni hör ju! Bättre person får man nog leta efter!
Alla fall, här är några fler bilder som hon knäppte på och jag måste faktiskt säga att jag är liiiiite nöjd med de! Speciellt den högst upp till höger. Tror nästan att den ska upp i en tavla här hemma! Om jag älskar mig själv? Oh yes! Skämt å sido men någon gång måste ju vara den första så varför inte den bilden? Får se hur vi gör med det! OCH för första gången på läänge och då menar jag länge, så är jag extremt nöjd med mitt hår! Trodde aldrig att jag skulle passa i mittbena (?) jag har alltid haft snebena men det kanske ska bli ändring på det? Får se hur det blir med det!
 
Nu hade jag tänkt att sussa för imorgon blir deten tidig morgon. Upp 7 ska man och packa ner det allra sista i min väska. Kommer att bli så jäkla kul och jag är grymt taggad!!! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: