Monday

Har inte ett dugg att skriva om. Känns lite som att jag är tom, vet inte vad jag vill med mitt liv. Vad jag gör har jag inte heller någon aning om. Jag vet ingenting. But that`s life and it sucks.
 
Kan i alla fall berätta lite kort om min dag. Började jobbet runt halv 8 i morse och drog sedan in till stan vid halv 3 för att möta upp min fina vän Alice. Jag sprang runt som en galen kyckling i butiker medan hon fick sitta och vänta utanför tillsammans med sin hund. Efter ett tag mötte vi upp Malin och så stuttsade vi runt på stan som små barn. Mår riktigt bra när jag är med dom!
Fick med mig lite saker hem som jag tänkte att jag kunde visa upp för er lite senare. Har lite stuff att sköta nu, hörs senare!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: