Min dag

Mötte upp Vendela och hennes kille så stuttsade vi runt på stan till jag mötte min räddare i nöden, Ellen, Petra och lilla Albin. Vi gick runt i massor av affärer, åt lunch och fikade lite innan vi drog hem. Själv hittade jag två nya piercingar, är kär! Bilder kommer senare. 
Nu har vi landat i hemmet mitt och ska alldeles strax ha Sagan om ringen maraton! Så jag måste ta och göra i ordning så att det blir lite mysigt! Alla filmer ska vi komma genom! Yay!
 
Bjuder på bilder från dagen så länge, hörs!
 
Nathalie - FOTO&DESIGN

Mathilda! Ska inte vi ta och göra något nån dag?

Anyway, jag ska till paris med far. Vet du om det finns något billig och bra shopping? Typ något varuhus eller något?? Tack på förhand!

2012-07-10 @ 12:24:52
URL: http://torpenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: