Lunch time

Har ätit en god och blöt lunch med mina arbetskamrater och nu har jag slutat! Ledig en vecka men då väntas nytt och ännu mer jobb.. Men det ska bli kul! Tjänar ju bra med pengar så jag kan inte klaga. Jag ska iväg en sväng till Farsta där jag ska kolla in sista rean! Blöt är jag också, droppar vatten från mig efter regnskuren som kom på en sekund. Inte kul. Tur att jag ska vara inne i ett köpcenter och inte i stan. Hade fan blivit galen då! Nej men farsta blir bra, har vissa av mina favvo affärer där ska jag ska kolla lite och se om jag hittar något. Min lillasyster är så fin att hon gav mig pengar så att jag kan hitta något fint innan rean är slut! Gulligare människa får man leta efter. Så det ska jag tillbringa min fredagseftermiddag till, shopping! Hörs senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: