Lång promenad i stan

Godmorgon! Idag ska jag äntligen jobba. Känns riktigt bra nu när jag har fått min första lön så jag ska försöka jobba på så mycket som möjligt så det kommer nog att bli kul ska ni se. Igår kväll tog jag och min pingla Malin en tripp in till stan till Café 60. Satan vad dyrt men helt klart värt det. Vi tog en extrem lång promenad och kom hem runt halv 11 någon gång. Super mysigt och det var verkligen inte kallt på kvällen vilket jag trodde att det skulle vara! Sommaren kanske är på väg att sätta sina spår ändå! Nej nu måste jag rusa, ha en bra dag lovers!

Anonym

vad jobbar du med då? :)

2012-07-26 @ 19:12:33
Pernilla

Härliga bilder :-D

2012-07-27 @ 11:10:47
URL: http://weima.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: