Fredag den 27/7

Haha rolig rubrik! Min humor är så jäkla torr alltså. Måste sluta med mina dåliga skämt, folk måste tror att jag är helt Kocko i huvudet! Alla fall! Fredag idag och det kunde inte vara bättre. Klar med allt på jobbet, bråkar som fan med min syster och ska snart ut till landet. Får se hur det här slutar... Dock kommer mina kusiner ut till landet vilket genast piffar till hela dagen! Datorn kommer med ut så jag kommer att kunna uppdatera lite när som! Nu ska jag bara njuta i 2 hela veckor med sol, bad, kompisar och så klart glida lite på sjön! Ha det bra så hörs vi senare lovers!

Anonym

Fin blogg :) kolla gärna in vår :)

2012-07-27 @ 17:36:19
URL: http://Lloveeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: