Bekännelser

När jag trampar på sniglar får jag en enorm kick!
Så fort mina föräldrar inte svarar i mobilen tror jag att de har dött som typ i CIS eller något sånt haha...
Älskar Wallander!
Trädskor må vara de skönaste skorna som uppfunnits!
Äter alltid hamburgare med kniv och gaffel.
När jag och min syster bråkar brukar jag bli så arg att jag börjar gråta....
Jag önskar verkligen att det fanns någon som verkligen finns där för mig i alla lägen när som helst på dagen oavsett vad som har hänt. Har tyvärr ingen sån person i mitt liv.
Min familj funderar på att boka en sista minuten resa nu i sommar eftersom att det är så jäkla dåligt väder här i Sverige!
Maria

Läst igenom hela din blogg och jag tycker att den är riktigt bra! Du kommer att hitta någon som alltid finns där för dig, t.ex. så kommer det förmodligen vara din framtida kille. :D
Pusspuss och ha en bra dag!

2013-01-06 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: