5 Juli 2012

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera! Måste bli ändring på det tycker jag!
 
Godmorgon i alla fall! Har sovit som en stock denna natt också. Jag sover så himla bra i min säng! Plus att man somnar snabbt också.
Matilda stack hem igår runt 10 efter en alldeles för bra dag! Vi har flyttat och gjort rent HELA mitt akvarium. Ny sand, skrubbat stenar och ja allt som behövs. Så nu ser det jätte fint ut. Det enda som saknas nu är fler fiskar och fiskmat! Ska se om jag hinner att åka och köpa det redan idag. Tycker att det är så himla kul att köpa fiskar haha! Man får bestämma helt själv så inget kan gå fel då! Skämt å sido, men nya fiskar ska det inhandlas!
 
 
 
Anonym

men man ska fylla vattnet i akvariumet ett dygn innan man lägger i fiskarna om inte mer(tid) för annars är det typ farligt för dom så tänk på det!

Svar: Yes jag vet, var orolig för det också men vi hade en del av vattnet som de hade innan också så att det inte skulle bli lika farligt för dom!
None None

2012-07-05 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: