25 Juli 2012

Msnndkepepdlkfpsps jag har fått min lön idag! Vågar dock inte öppna kuvertet.... Tänk om det är jätte lite? Nejder tror jag inte! Hoppas i alla fall på över en viss summa! Jag ska nog öppna det snabbt som ett plåster. Det är ju inte hela världen men det handlar om pengar och det är alltid kul och viktigt! Gick upp vid halv 7 för att sedan ta mig hemåt. Jag och Elinor var som döda zombies, bokstavligen och det var inte en vacker syn... Nu i alla fall, har hunnit med extremt mycket eftersom att jag är morgon pigg och det går väldigt snabbt att åka från landet hem. Jag ska möta upp Ellen (smeknamn..) om ca en timme då vi tar oss vidare till Nacka forum. Vi ska kolla lite affärer osv, prata, äta ja... Allt man nu kan tänka sig att göra en onsdag. Ska sluta tråka ut er och kikar in lite senare när jag har något intressantare och vettigare att berätta! Ha en bra morgon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: