Q/A


Johanna: Vem tar dina dagens outfit bilder? Superfint!
Svar: Det är jag själv som tar dom med hjälp av kamera, stativ och fjärrutlösare! Tack så mycket :)

Anonym: Hej! Din blogg är super. Men dina outfits hur många cheap mondays jeans har du??:) skitsnygga!
Svar: Hej, tack så mycket vem du nu är! Jag har två par svarta ett par blå och ett par ljusblå/grå ( kan visa någon dag hur dom ser ut! :) Tack så mycket vad glad jag blir!

Anonym: diss totalt ...alltså jag gillade den gamla mer alltså jag tkr den är lite tråkig men om du kunde gjort bildspelet lite snabbare
alltså älskar att läsa din blogg så snälla ändra det please fixa det

Svar: Vad tråkigt att du inte gillade den men jag bad er svara ärligt och det hoppas jag att du nu gjorde vad du nu heter! Men jag kommer tyvärr att ha kvar den här ett tag till tills jag tröttnar på den, hoppas inte att du slutar läsa min blogg bara för utseendet! kram :)

Anonym: Kan inte du visa bilder på ditt rum? Är verkligen nyfiken på att se hur set ser ut <3 kram

Svar: Oj jag vet inte om ni ens vill se hur det ser ut just nu! Vi ska måla om så jag kan ta före och efter bilder om det fungerar bra? Kram <3

Madde: är det där han från idol?
Svar: Yes it is!


Daniella

Vi är så jäkla snygga.. Denna borde fan även den ramas in! Bäääst, bäst bild och bäst kväll. Loveu!! <3

2012-01-31 @ 00:09:54
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: