onsdags kväll


Dagens middag!!!

Kvällen blev mindre sagt trevlig. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. När min mamma blir arg är det ingen vacker syn. Hon kastade nyss min lillaysters mobil i golvet, stängde av hennes internet och hon fick utegångsförbud i en vecka. Jag är i chock. Har aldrig sett min mamma göra så men jag förstår hene till viss del men hon överdrev lite. Man måste kunna prata innan man får ett utbrott men samtidigt så har Micaela inte varit delaktig i familjen heller, gått ut på nätterna osv. Värre än mig och jag är två år äldre hade jag ingen aning om att hon kunde bete sig. Ska sätta på en film och sen sussa, trött som sjutton!
Alexandra

Oj låter inte så kul :O

Hoppas att det löste sig

hoppas du får en bra dag

kram

Alexandra :)

2012-01-26 @ 13:48:08
URL: http://andreasandberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: