bussy day

Två bilder från dagen!

Klev nyss innanför dörren hem till mig efter en rolig träning! Lärt känna massa nya super gulliga tjejer i laget. Längtar faktiskt till träningen imorgon och få träffa alla igen! Blev riktigt irriterad på allt och alla när jag kom hem från Farsta. Hann i alla fall köpa present till Elin och äta Subway med min fina vän Bella för andra gången i mitt liv. ( BULLEN LÄÄÄS!!! ) När jag kom hem var det bara att sätta på sig träningskläderna och springa ut i bilen. Älskar att träna när man är arg eller något, man springer av sig allt det dåliga och blir direkt på bättre humör! ♥
Bullen

haha, woopwoop! vare gott? ;) <3

2012-01-16 @ 19:16:48
URL: http://lifebybullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: