Q/A

Vad är din favoritmaträtt? :)
SVAR:


Varför började du blogga? :)
SVAR: Oj.. mina kompisar gjorde det och så ville jag skriva ut allt som snurrar i mitt huvud och jag kände att dagbok inte är min grej så om jag på att jag kunde blogga och dela mina bilder och min vardag! :)

Har du någon kille just nu? I så fall vem?
SVAR: Hahaha nej, jag kan inte se mig själv i ett förhållande men jag skulle inte tacka nej!

Du har sån himla fin klädstil! Vad är din inspiration och vad skulle du kunna ge för tips till oss andra? :)
SVAR: Åå Tack så mycket! Min inspiration kommer från många håll! Det finns en hemsida där man kan lägga upp sina outfits från hela världen, där brukar jag få mina idèer från! :)

Ditt hår! Lova mig att du aldrig klipper det! Hur gör du för att få det så långt och fint??!
SVAR: Tack så mycket, vad glad jag blir! Jag lovar att jag inte kommer att göra det! Mitt tips är att inte tvätta det för ofta kanske 2-3 gånger i veckan bara, använd inpackning och.. PLATTA DET INTE!
jasmineofsweden - en typiskt rosa blogg!

Hej på dig!

Gillar du musik?



Isåfall, kolla gärna in min gamla COVER av låten "Hey soul sister". Och säg gärna vad du tycker, då skulle jag bli jätteglad hihi!



Direktlänk : http://jasmineofsweden.blogg.se/2012/february/gammal-cover-hey-soul-sister.html#comment



En sak till, följa varandra på bloglovin? :)



Kramis!

2012-02-09 @ 00:19:21
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Lotta

Guud, det ser verkligen sjukt gott ut! :)

2012-02-09 @ 14:24:45
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: