Nastygal



Har tagit en paus från allt plugg ( pluggade nästan inget, fastnande istället framför tv. Standard. ) och satt mig vid datorn nu. Håller på att kolla in olika hemsidor och jag är helt kär i Nastygal! Hittade ett par sjukt snygga och billiga shorts som SKA bli mina! Måste bara fråga mina föräldrar. Billigare shorts går det inte att få, inte ens i Sverige! Dock ligger frakten på c.a 100 kronor vilket är lite dyrt för min del men skit samma. Shortsen ska bli mina! Ska fortsätta kolla runt och se om jag hittade något mer som jag kan beställa på samma gång!
Hannah

Nasty gal har så grymt snygga kläder! Blev också helt kär första gången jag gick in där. Skulle kunna köpa upp hela deras lager:D

2012-02-23 @ 20:02:58
URL: http://hupu.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: