Min dag!

Hej, ledsen att jag inte kunnat blogga dem senaste dagarna men mitt internet har inte funkat som det ska... Men jag kan ta och berätta lite kort om min dag, vi åkte upp till idre vid 9 tiden där vi typ åkte lite lätt i backarna innan det var dags för lunch, där det bjöds på hamburgare. Efter lunchen så mötte jag upp Julia, Martin, Markus och David för mer skidåkning. Så störda som de var så hade jag inte tråkigt en endå sekund, lyckad dag! 
Just nu sitter jag och pratar i telefon med Elin som hjälper mig att skriva detta inlägg eftersom jag fortfarande inte har någon täckning.. Det är aldeles strax dags för mig för att sova så att jag inte är så himla trött imorgon! Då blir det fotografering i skidbacken, mer om det kommer jag att berätta om senare. Jag ska försöka hinna blogga imorgon så hörs kanske då! ♥
Felicia

Hej! Grymt fin blogg!

Följa varandra via bloglovin? :)

Följ mig direkt så följer jag dig med!

2012-03-03 @ 10:42:30
URL: http://felicialavesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: