Jeffrey Campbell//Söndag



Jag har sagt det en gång och jag säger det igen, jag vill ha. Jag tror att jag ska klicka hem ett par då mitt rum är klart och efter Paris. Om jag inte hittar några där! 

Matchen vill jag inte ens prata om. Jag tror aldrig att jag har spelat så dåligt. Därför ska jag göra denna tråkiga söndag till något bra. Vilket börjas med att duscha och ha lite egentid sen tror jag att det blir film och god mat. Jag tror att Freja skulle komma över en stund, stackars vännen som blir utkastad ur sitt eget hem av Katja. Tur att hon har mig som bor 10 meter från henne!
E L I N

Sv: ah dem blev faktiskt rätt bra när jag redigerat ljuset osv =) ta dom om du vill ;)<3

2012-02-05 @ 17:09:50
URL: http://eeelin.blogg.se/
Ida

Du måste köpa! Jag ska köpa så fort jag har cash, tror jag köper vanliga Lita Black eller Lita Spike. Dör dom är så himla fina!

2012-02-05 @ 17:52:05
URL: http://alltidida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: