24 februari 2012

Hej på er!
Statistiken är riktig dålig idag men det beror nog på att jag inte har bloggat! Kom i alla fall hem för ett tag sen från en shopping runda med min mamma, Johanna och hennes mamma. Mysigt! Jag fick med mig en tröja, halsring ( tack mamma!! ) och en earcuff. Min 4 och sista, förstår inte vart de tar vägen! Men nu har jag en ny och det är min sista! Jag ska försöka få min mobil att fungera också. På tal om det så fick jag ett paket till hemskickat idag. Det var mina Hunter! Så jag och mamma åkte och hämtade ut det, glad chey tills jag öppnade det och såg att det låg rosa (!!!!!!!) huters och inte svarta där i. Så det är bara att skicka tillbaka dom. Jag som har längtat så mycket efter att få använda ett par egna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: