20 februari 2012


Så här ser jag ut idag. Skjorta från Carling, jeans från cheap monday, vita converse till det, smycken och en stram hästvans.

Godmorgon!

Morgon pigg som jag var idag så gick jag upp vid 7. Vaknade av att det trillade ner snö från taket, sen kunde jag inte somna om. Men det är bara bra, sitter och räknar matte just nu som i för sig går väldigt bra! Har skickat lite fakta osv i SO:n till Natta, den här dagen har börjat bra med andra ord! Dock har jag tappat bort min fjärrutslösare någonstans i huset. Vart vet jag inte, den är så liten. Får panik när jag inte vet vart den är!
Jag behöver inte åka fören om en och en halvtimme så jag slänger nog in ett eller två inlägg till! Hörs ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: