Wednesday

 
Härlig dag det har varit. Sämre blev den dock men allt är bra. Skola som vanligt denna onsdag, sista skoldagen för den här terminen. Jag kan inte mer än att få ett litet leende på läpparna. Hoppas eran dag har varit bra, lika så er eftermiddag. Jag åkte till jobbet efter skolan men har nu landat i hemmet. Älskar verkligen att jag har ett jobb. Fick precis hem ett brev därifrån om min lön för dom timmarna jag jobbade i november. Lycka när man inser hur mycket rikare man blev nu. Snart är det mellandags rea också, oj vad mycket fint som kommer att hamna i min garderob! 
 
Just nu ligger jag i sängen och försöker att inte tänka på någonting alls. Har haft ett litet samtal med far min, en sån underbar och korkad människa. Jag kan dock inte sluta tänka på alla julklappar. Jag har inte slagit in en enda, jag har inte heller köpt till alla som jag borde ha gjort. Panik ändå ner till tårna känner jag nu. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: