Q/A

vart kommer den vinröda kjolen ifrån? :D
Svar: Den kommer från H&M :)
 
Har ni ett gym hemma? :) 
kram
Svar: Nej det har vi inte, utan jag tränar på egen hand. Egen styrke träning och löpning. Ute i det fria :)

Vart kommer klänningen ifrån? Jätte fin iaf!! :)
Svar: Den kommer från Nelly.com! 

Du har ingen ätstörning va? :/
Nej det har jag inte. Jag tänker bara lite extra på vad jag stoppar i mig för att inte bli allt för tjock :)
 
Vilket gymnasium funderar du på? Och vilken linje? :)♥
Svar: Jag funderar på Mikael Elias och Värmdö. Linjen jag vill gå är Ekonomi - jurudik eller sam - media :)
 
Gillar du dans?
Svar: Ja jag tycker om dans men jag är inte bra på det tyvärr...
 
Åhh vad fina! Vart har du köpt den ljusa toppen och hur mycket kostade den? Kram
Svar: Den är från Cubus och kostar 399:- :)
 
kan inte du göra en video där du visar hur du sminkar dig?
Svar: Haha det vet jag inte om jag kan.... vi får se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: