Packar

 
 
Jag hatar att packa. Dock är det lite roligare än att packa upp. Allt jag trycker ner i väskan stannar där ett bra tag innan de kommer upp igen. Men jag är i alla fall på bra humör. Lite trött men sjukt taggad. Jag ska nämligen på innebandy cup i Storvreta med mitt underbara lag. Två nätter stannar vi där om jag inte minns fel. Mycket skratt, tårar och svett kommer det att bli. Hoppas på att man hittar några man känner också, det vore trevligt. Jag har faktiskt aldrig varit där så det ska bli extra spännande! 
Blogga kommer jag att göra som vanligt så fort jag får chansen. Ser att mer människor tittar in här för varje dag som går också! Alltid lika kul, hoppas att ni stannar :) ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: